Vračilo blaga
21 maja, 2021 2021-05-21 13:10Vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 45 dneh od prevzema blaga, odstopi od nakupa oz. reklamira blago. Postopek odstopa od nakupa oz. reklamiranja blaga se prične, ko kupec po pošti ali v poslovalnico prodajalca, pošlje oz. vrne osebno neustrezne artikle skupaj s kopijo računa, ki ga je prejel v paketu in številko TRR računa na katerega želite prejeti nakazilo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Blago je potrebno vrniti ponudniku osebno na sedež podjetja ali po pošti.
Kot odstop od nakupa se šteje, če je kupec prejeto blago vrnil nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).
Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu mora ponudnik vrniti vrednost plačanega blaga. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga.
Kupec mora blago vrniti na naslov: LESKO, Žiri, d.o.o., Pot v skale 10, 4226 Žiri.
Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Ponudnik vrši nakazila na TRR kupca.